Monday, May 21, 2012

Pendedahan Micheal Jackson Dalam Cover Album Dangerous



1.
Monyet melambangkan orang sebelum ia dikuasai oleh Illuminati. Ia sedang menuju ke jalan pencerahan di mana lambang lanun di pintu melambangkan Illuminati sedang menantinya.
2.
Dajjal (All Seeing Eye of Providence). Salah satu lambang kuno Illuminati.
3.
Tengkorak yang melambangkan sesiapa yang berpaling dari Illuminati. Budak kecil (Micheal) bermaksud hanya beliau sahaja yang berjaya masuk dan keluar dari terowong itu dengan selamat.
4.
Baphomet, dewa paling berpengaruh dan jahat sedang melihat hasil kerjanya.
5.
Alien berada di kelompok keluarga haiwan. Adakah darah Illuminati berasal dari darah sesuatu yang bukan makhluk di alam ini?
6.
Separuh patung adalah hitam dan separuh lagi adalah putih, yang melambangkan gabungan darah / keturunan dalam Illuminati. Banyak pendapat yang mengatakan bahawa Micheal cuba untuk menjadi lebih cerah dari semasa ke semasa.
7.
Mahkota ini menunjukan peperangan antara manusia, anjing dan burung. Burung juga melambangkan Illuminati ($10 terdapat gambar burung hantu). Manusia di dalam balang yang bersambung dengan burung (10) menunjukan bahawa manusia dikawal oleh Illuminati.
8.
DANGEROUS (Bahaya) – yang membawa maksud Micheal sebenarnya dalam keadaan yang bahaya dengan mendedahkan Illuminati. Satu risiko yang harus dia hadapi.
9.

Illuminati dalam mencapai menterbalikan dunia. Mereka bercadang untuk menterbalikan menggunakan kaedah H.A.A.R.P (High Frequency Active Auroral Research Program)

10.

Lelaki & wanita (Gambaran Adam & Hawa) terperangkap di dalam “Epal” lutsinar dan dipaksa melihat dunia dikuasai oleh agenda syaitan.

11.

Anubis (Dewa Mati bagi orang Mesir kuno – manusia berkepala serigala) akan diganti dengan Osiris. Salah satu dari Dewa yang disembah oleh penganut Illuminati.

12.

Dengan menyambutkan ketiga – tiga kepala monyet menghasilkan satu bentuk piramid. Piramid Illuminati hanya mempunyai satu mata, manakala piramid ini terdapat 2 mata (kedua – dua mata Micheal). Ini menunjukan bahawa MJ sedang memerhatikan mereka.

13.

Anagram dari tulisan Micheal Jackson bermaksud “Long Scam Jack” yang menunjukan hanya MJ yang berani mendedahkan konspirasi Illuminati.

14.

Johann Adam Weishaupt, pengasas Bavarian Illuminati. Merujuk kepada Illuminati kuno dan dewa - dewa orang Mesir.

15.

Tiang kiri dan kanan Haikal Sulaiman (King Solomon’s Temple) dengan tengkorak di atasnya.

16.

Seorang kanak – kanak kaum Nubia (kaum Mesir / Afrika) bersama tengkorak naga / dinasour. Ini membawa maksud bahawa Illuminati telah berada di bumi Mesir / Afrika sejak dahulu kala sehinggakan kanak – kanak juga dikawalkan oleh mereka.

17.

Gajah putih ini menunjukkan bahawa pemilikan berharga yang tidak boleh dihapuskan oleh pemiliknya. MJ mengetahui akan perihal Illuminati. Namun begitu, dia tidak boleh mendapat maklumat kerana nyawanya juga akan diancam.

18.

Monyet memakai mahkota yang menunjukan bahawa dunia dikawal oleh pemimpin yang berfahaman Illuminati.

19.

Terdapat banyak haiwan yang mengagumkan dan pelik (anjing berekor cicak etc). Ini menunjukan bahaya kejuruteraan genetik yang diamal oleh New World Order.

20.

Jalan bercorak roket dan bintang – petunjuk makhluk asing sudah menjumpai jalan ke dunia yang telah terbalik.

21.

Sebuah pentagram di dalam sebuah piramid.

22.

Sebuah tangan memegang kanak – kanak dan tengkorak yang membawa maksud Illuminati mengawal masa lalu dan masa hadapan.

23.

Dewa Mesir Horus (Dewa Kehidupan) yang digambarkan berkepala burung.

24.

Revolusi Industri membawa manusia ke belakang. Menyekat semua bentuk komunikasi dan pengetahuan. Membiarkan manusia dalam kegelapan manakala hanya berpegangan Illuminati sahaja yang dalam kesenangan.

25.

MJ cuba untuk menunjukan bahawa semua adalah topeng. Matanya melihat kepada dunia yang penuh penipuan. Dunia seperti mana yang kita liat adalah tidak benar. Ia dikawal oleh suatu kuasa yang tidak nampak. Tetapi mereka menghalangnya sebelum kod ini disebarkan.


1 comment:

  1. MJ faked his death to expose the NWO..That's why no more news & rumors, that's why MJ Memorial TRIBUTE 25.06.2010 at OLIMPIC STADIO Rome was cancelled
    https://www.facebook.com/Michael-Jackson-La-FINTA-Morte-ILLUMINATI-1066402416713959/?fref=ts
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    http://mjacksonlafintamorte.altervista.org/la-copertina-misteriosa-dellalbum-dangerous/

    ReplyDelete