Thursday, May 17, 2012

Konspirasi Penipuan Amerika & Yahudi


 
Knights of Templar

Telah berlalu aturan-aturan yang tetap sebelum kamu maka kerana itu berjalanlah kamu di atas muka bumi dan perhatikanlah bagaimana kesudahan orang-orang mendustakan (ayat-ayat Allah) Ali Imran :137

Mengikut Hadis, zaman umat manusia dibahagikan 5 bahagian mengikut kerangka masa.

1.   Fasa Pertama      
       ketika Nabi masih hidup.
2.   Fasa Kedua          
  zaman pemerintahan mengikut cara kenabian (4 khulafa Rashidin)
3. Fasa Ketiga     
     zaman pemerintahan kerajaan "mengigit" di dalam hadis bermaksud mereka hanya menyerahkan pemerintahan dan kekuasaan mereka kepada keturunan mereka (Monarki). Kerajaan Umayyah, Abbasiyah Uthmaniah..
4.   Fasa Keempat     
     zaman yang dunia diperintah oleh pemerintah yang sombong dan bermaharajalela. DAN FASA ITU ADALAH ZAMAN SEKARANG!
5.   Fasa Kelima        
   Akan Datang! Dunia akan kembali diperintah mengikut nabi berdasarkan Syariat Islam.

Selepas Fasa Kelima, "SEJARAH MANUSIA SUDAH TAMAT"

Rasulullah SAW juga mengingatkan umatnya yang hidup pada Fasa 4, akan datang satu fitnah yang terbesar dalam sejarah manusia dan tamadun, itulah fitnah Al-Masih Ad-Dajjal. Dajjal tidak akan datang dalam fasa 5 kerana pada fasa ini, kekuasaan sudah berada di tangan orang Islam. Juga selepas fasa 5, Dajjal tidak akan datang kerana sejarah manusia sudah tamat. Hanya fasa 4 sahaja Dajjal akan membentuk seberapa ramai anggotanya yang akan dibawa masuk ke Neraka.
Dan fasa ke-4 itu adalah zaman kita sekarang awal abad 21.

Sebelum turunnya Nabi Isa AS, akan munculnya Imam Mahdi yang akan memindahkan kita ke fasa 5. Seterusnya mengakhiri sejarah ketamadunan manusia dan mengalahkan usaha Iblis di peringkat terakhir zaman manusia.

RENTETAN SEJARAH MANUSIA

 
Perang Salib

    Siri perang salib dikatakan pada tahun 1099 Masihi adalah permulaan kepada dunia yang dikatakan moden ini. Ketika itu, Jerusalem telah jatuh ke tangan tentera salib. Pada tahun 1118 Masihi, sebuah kumpulan tentera yang bernama Knights of Templar telah dibentuk. Knights of Templar ini telah mengawal keadaan di Jerusalem dan juga telah mencipta satu sistem ekonomi sendiri.

Tetapi, sesuatu yang unik telah berlaku dan ianya jarang kita dengar, kumpulan tersebut telah menemui harta yang tidak ternilai di bawah Masjid Al-Aqsa ketika berada di Jerusalem. Harta tersebut sebenarnya merupakan buku-buku sihir purba milik Bani Israel yang dirampas oleh Nabi Sulaiman AS. Baginda telah merampas buku-buku sihir itu dan disembunyikan di bawah Masjid Al-Aqsa. Knights of Templar telah menemui buku dan mempelajari simbol-simbol sihir Bani Israel.

Sihir-sihir itu sangat hebat lantas kumpulan itu meninggalkan agama Kristian dan mengamalkan upacara penyembahan syaitan. Mereka dapat berhubung dengan Al-Masih Ad-Dajjal yang sedang dikurung sebelum kelahiran Nabi Muhammad SAW lagi. Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala macam kenikmatan yang tiada tandingan. Sebagai balasan, para penyembah syaitan tersebut perlu bekerja untuk Dajjal dalam melaksanakan semua konspirasi agungnya, termasuklah membina Haikal Sulaiman, sebagai istana tempat Dajjal akan memeritah dunia apabila dilepaskan nanti.


Gambaran Haikal Sulaiman oleh Yahudi

Akan tetapi, Jerusalem telah berjaya dirampas kembali oleh tentera islam. Knights of Templar terpaksa lari balik ke Eropah, lantas membina semula kekuatan di sana. Menyedari akan hal itu, raja-raja Eropah telah mengharamkan Knights of Templar. Amalan sihir mereka akhirnya terbongkar. Kesannya, hampir semua ahli kumpulan itu ditangkap, kemudian dibunuh dan dibakar hidup-hidup.

Tetapi kita dijelaskan di dalam sejarah kononya mereka yang ditangkap itu adalah para saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman kegelapan Eropah. Namun sebahagian kecil daripada mereka telah terselamat. Mereka menukar pergerakan dan disusun semula serta menukar nama menjadi Freemason. Seterusnya Freemason menjalankan konspirasi menjatuhkan semua raja-raja Eropah dan pihak-pihak gereja melalui Revolusi.


Lambang Freemason

Demi menutup konspirasi jahat itu, mereka memperkenalkan istilah Renaissance dalam sejarah. Maka dengan itu perancangan jahat mereka dilihat mulia dalam lipatan sejarah. Maka tertipulah seluruh bangsa Eropah oleh pemerintah penyembah syaitan. Setelah mereka menguasai Eropah, mereka memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia. Bermulalah era penjajahan, hingga akhirnya mereka menguasai Jerusalem semula. Haikal Sulaiman mesti didirikan untuk ketua mereka, iaitu Ad-Dajjal.

Langkah pertama adalah orang Yahudi perlu ditindas supaya mereka akan berada dalam keadaan terdesak. Holocaust telah dirancang. Setelah Yahudi dalam keadaan terdesak, mereka memperkenalkan Zionis kepada Yahudi, kononnya untuk menyelamatkan Yahudi. Orang Yahudi dihasut untuk membina sebuah negara di Palestin bagi mengelakkan mereka daripada ditindas. Orang Yahudi juga dihasut supaya membina Haikal Sulaiman, padahal, di dalam talmud sendiri sudah terdapat larangan kepada bangsa Yahudi daripada membina sebuah negara sendiri.


Holocaust : Pembasmian Orang Yahudi

Orang yahudi telah dijadikan kambing hitam bagi menubuhkan Haikal Sulaiman untuk menyambut semula kedatangan Al-Masih Ad-Dajjal. Pertubuhan Zionis telah dicipta oleh para penyembah syaitan untuk menipu seluruh kaum Yahudi yang ditindas oleh mereka sendiri. Kerana itu sebahagian Rabbi Yahudi yang menyedari agenda jahat tentera Dajjal ini, telah berusaha menyedarkan dunia bahawa orang-orang Yahudi ini telah ditipu oleh Zionis. 


Masjid Al-Aqsa
Setelah seluruh dunia dikuasai oleh mereka, Perang Dunia 1 dan 2 telah dirancang. Watak PBB dicipta kononya sebagai penyelamat. Kemudian perang dingin pula dirancang dan watak Amerika pula diperkenalkan sebagai penyelamat. Nazi, Soviet dan lain-lain dijadikan sumber oleh tentera Dajjal untuk mereka pamerkan Amerika sebagai penyelamat dunia dan kuasa besar. Mereka juga ingin memanipulasikan sejarah kononnya merekalah pembawa keamanan kepada dunia selepas menamatkan perang dunia mengalahkan raksasa Nazi dan Soviet ciptaan mereka sendiri.
Ramai pengkaji sejarah konspirasi Antichrist telah membuktikan bahawa perang dunia dan perang dingin hanyalah lakonan semata-semata. Pemimpin pakatan bersekutu, pemimpin aliran Fasis dan pemimpin aliran Soviet tidak pernah bergaduh. Hanya tentera-tentera mereka dijadikan korban untuk menjayakan konspirasi agung Al-Masih Ad-Dajjal.

 
   Soviet                                               Nazi

      Apabila raksasa Soviet sudah dipadam, raksasa baru harus dicipta. Oleh itu, peristiwa 11 September telah dirancang. Banyak penyiasatan persendirian juga telah menunjukkan bahawa peristiwa 11 September adalah kerja Kerajaan Amerika sendiri. Osama Bin Laden tidak pernah wujud. Dia sebenarnya adalah seorang ajen CIA yang bernama Tim Osman. Al-Qaeda juga tidak pernah wujud. Seorang wartawan British pernah mendedahkan bahawa rakyat Afganistan tidak pernah mendengar nama Osama dan juga Al-Qaeda.

Kedua-dua tersebut adalah dongeng Kerajaan Amerika. Turut menjayakan donggeng tersebut ialah media massa Al-Jazeera. Al-Jazeera telah disahkan mempunyai hubungan sulit dengan kerajaan Amerika demi menjayakan propaganda perang anti pengganas. Yang wujud hanyalah Taliban sahaja. Al-Jazeera lah, punca kita semua mempercayai bahawa Al-Qaeda dan Osama betul-betul wujud. Konspirasi Dajjal hampir sampai ke kemuncaknya. Mereka hanya menunggu keruntuhan Masjid Al-Aqsa untuk mendirikan Haikal Sulaiman yang tidak pernah wujud itu untuk menyambut kedatangan semula Dajjal.

                      
Osama Bin Laden                        Rangkaian Al-Jazeera

Selepas serangan 11 September, Amerika telah membina pangkalan tenteranya di 10 buah negara sekitar Israel untuk menjaga bakal pusat pemerintahan Dajjal. Setelah Afganistan hancur, watak Saddam, Iran dan Hizbullah pula dinaikkan sehingga sekarang. Siapa tidak tahu bahawa Saddam Hussein adalah ahli 33rd degree Freemason. Iran pula kononya menjadi penentang Amerika sedangkan Iran sendiri mempunya hubungan sulit dengan Amerika ketika Amerika menyerang Afganistan dan Iraq. Israel pula berpura-pura berperang dengan Hizbullah pada tahun 2008 kemudian berpura-pura kalah.

Hakikatnya yang menjadi korban dalam peperangan palsu tersebut hanyalah rakyat Sunni Lebanon dan pelarian Palestin. Berikut adalah kata-kata beberapa orang pemimpin dan sosialis perang tentang kes ini :

Bekas naib Presiden Iran :

"Jika tidak kerana orang-orang Iran, Kabul dan Baghdad tidak akan jatuh (ke tangan Amerika) dengan mudah".  

James Dobbin :

"Selepas peristiwa 11 September, Amerika telah menyertai satu pasukan pakatan untuk menggulingkan Taliban. Pakatan itu termasuklah Russia, Iran dan Pakatan utara. Dengan bantuan Amerika, pakatan itu telah berjaya menggulingkan Taliban. Itu sebenarnya yang berlaku". 

Akhbar Rashemi Rafsanjani :

"Tentera Iran telah memerangi Taliban dan bekerjasama menjatuhkannya. Jika tidak kerana tentera Iran, Amerika tidak mampu menjatuhkan Taliban. Jika dilihat di dalam gambar ataupun video youtube, gaya tabik tentera Iran dan Hizbullah adalah menyerupai gaya tabik Nazi. Gaya tabik ini diamalkan oleh penyembah syaitan".


Gaya Tabik Tentera Hizbullah, Iran & Nazi

"Jangan kamu ambil Yahudi dan Kristian sebagai teman rapat dan sekutu"

Surah Al-Maidah Ayat 51

Persoalannya, adakah Allah bercakap mengenai semua Yahudi dan semua Kristian? Ayat Al-Quran telah menjawab persolan ini. Terdapat banyak ayat Al-Quran yang membenarkan umat Islam mewujudkan hubungan persaudaraan dengan Yahudi dan Kristian. Malah lelaki Islam boleh berkahwin dengan perempuan Kristian. Ya, Al-Quran membenarkannya. Secara jelasnya, ayat Al-Quran yang dibacakan tadi bercakap mengenai segelintir Yahudi dan Kristian sahaja. Jika begitu, golongan Yahudi dan Kristian manakah yang dimaksudkan menjadi larangan?

Jawapannya terdapat dalam sambungan ayat Al-Quran di atas. Dalam sejarah, Yahudi dan Kristian memang tidak pernah berkawan sesama mereka pun. Malah orang Kristian menuduh orang Yahudi penjenayah paling besar, yakni pembunuh tuhan. Itu adalah jenayah terbesar. Orang Yahudi membunuh tuhan mereka (Kristian) dengan menyalib, maka kesannya, telah menimbulkan kemarahan, kebencian dan permusuhan di antara orang Kristian dan Yahudi.

Jadi ayat Al-Quran ini telah membongkarkan sesuatu pada 1400 tahun dulu di padang pasir Arab, ayat Al-Quran ini telah meramalkan bahawa akan datang suatu hari di mana dalam sejarah yang akan menyaksikan sesuatu yang aneh, membingungkan, pelik, misteri dan menjadi tanda tanya, di atas tuduhan di antara orang Kristian dan Yahudi ke atas kewujudan jalinan persahabatan dan pakatan Kristian-Yahudi akan wujud.

1400 tahun yang lalu Allah berfirman, bahawa ini akan berlaku dan apabila ia berlaku, kamu perlu berhati-hati kerana jika kamu membenarkan diri kamu untuk terus menjalinkan hubungan persahabatan dengan mereka, keIslaman akan hilang. Persoalannya, sudah wujudkah perikatan ini? Ketika kita sedang berbual dan hidup dengan aman, sebuah perikatan misteri antara Yahudi dan Kristian telah muncul di Eropah. Suatu pakatan yang dihantar ke dunia Tamadun Barat Moden.

Sekarang anda sudah faham bahawa Yahudi-Kristian tidak pernah bergabung pun dalam sejarah. Tetapi apa yang berlaku hari ini adalah begitu pelik sekali, dan adakah anda tahu kenapa? Ini kerana hakikatnya mereka bukanlah Yahudi atau Israel, sebaliknya mereka adalah penyembah Syaitan. Merekalah pengamal sihir-sihir kuno, iaitu sihir-sihir milik Bani Israel yang dijumpai.

 

Logo Knights of Templar

Hakikatnya, Knights of Templar ataupun Freemason telah berjaya menguasai minda kedua-dua bangsa itu dan menyebabkan mereka menjadi ganas melampaui batasan. Jika dilihat dari awalnya, mereka tidak pernah berkawan, malahan sentiasa melemparkan tuduhan sesama sendiri atas kejahatan yang dilakukan. Demi kekayaan duniawi, mereka sanggup menipu dan memutar-belit sejarah Ketamadunan Manusia. Siapakah mereka itu tidak lagi penting, kerana mereka ada agenda mereka tersendiri. Sebaliknya, ingin diberitahu bahawa semua yang berlaku di atas muka bumi ini sebenarnya hanyalah lakonan semata-mata untuk mengaburi Umat Islam.

Kerajaan Amerika yang begitu unik sekali dari segi budaya, teknologi, filem, muzik, kenderaan, dan lain-lain, sebenarnya hanyalah berlakon kerana tamakkan lagi kuasa-kuasa lain juga, hinggalah mereka ingin mengawal sepenuhnya alam semesta dari Syaitan. Sebuah filem Hollywood iaitu National Treasure telah menceritakan bagaimana cara Knights of Templar menjumpai harta karun iaitu buku sihir Bani Israel. Hakikatnya, Amerika adalah sebuah kuasa pada hari ini yang telah dibentuk di bawah pemerintahan Freemason yang dihalau dari Eropah suatu masa dahulu.

Sebenarnya tidak berlaku pertelingkahan atau peperangan, sebaliknya yang ada hanyalah lakonan peperangan untuk mendapat kuasa besar yang mana disebutkan di dalam Al-Quran. Iran, sebuah negara Islam tetapi telah terpesong dari ajaran Islam kerana mengikut kerajaan Zionis menentang umatnya sendiri. Jika anda tahu, Iran merupakan sebuah negara Islam yang pertama menyembah syaitan.

Adakah Malaysia juga mengikut penyembah syaitan itu? Sebenarnya Malaysia dan juga negara lain tidak tahu agenda utama kerajaan Amerika. Kita sebenarnya telah kembali ke zaman di mana manusia ditindas, itupun jika anda betul-betul menghayati kehidupan ini. Cuma di zaman yang berbeza tetapi hakikatnya, kita tidak hidup berpaksikan sebuah kerajaan, sebaliknya bersendirian di dalam hidup. Yang sebenarnya juga, Antichrist yang disebutkan oleh penduduk dunia ialah Kumpulan Freemason dan mereka telah bergabung menjadi satu kumpulan, dan itulah : 
 
" Freemason The Antichrist "

4 comments:

  1. Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas perkongsian..Wallahu'alam

    ReplyDelete
  3. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh


    ReplyDelete
  4. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    ReplyDelete